dinsdag 29 januari 2019

Dag 16 nr 20 sponsen challenge team inky bizz jdsc.

Hallo allemaal,



Begin Januari is er bij ons team een challenge bezig. Waar ik dus nu pas aan mee doe omdat ik nu pas tijd had.
Dus voor mij is het dag 16 van de inky bizz JDSC 
Om zoveel mogelijk creaties te laten zien. 
En dat is om mijn inspiratie over te brengen. 
Ik heb gekozen voor nr 20 sponsen. 
Van een andere challenge is deze kaart dat was een apart gevouwen mannenkaart maken en dat is deze geworden. 

Een kleine uitleg over mijn kaartje is
Mijn basis is soft suede dat is een mooie bruine kleur en met het shaded spruce combineert het ook erg mooi.
Het sponsen is erg makkelijk als je weet hoe je het moet doen.
Bij dit kaartje heb ik 3 verschillende groene kleuren gebruikt.
Heb het gedaan van donder naar licht.
De donkerste is shaded spruce en dan granny apple green en dan soft sea foam.
Nou dit was mijn korte uitleg over mijn kaartje.
Wil je weten hoe het sponsen gaat neem dan contact met mij op.



Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl


Wat ik gebruikt heb:
Shaded spruce cardstock.
Whisper whith cardstock.
Soft suede cardstock.
crumb cake inkt.
Shaded spruce inkt.
Granny apple green inkt.
 Twinkle twinkle dsp.
Burlap ribbon en velvet ribbon.
Amazing life stempelset.




Nou dit was het weer.
Tot ziens.

En groetjes van Anke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...