zaterdag 8 september 2018

Fleurige herfstbloemen.Mini-blog-hop-Team Inky Bizz-Ariana's keuze.

1 keer in de maand doen we met ons team Inky Bizz een bloghop.
En dan mag 1 teamlid bedenken wat het thema wordt.
En deze keer heeft  Ariana bloemen gekozen.

Misschien ben je hier terecht gekomen via mijn teamie Yolande of begin je hier.

Nou met bloemen kan je heel veel kanten op.
Toen gaf een ander teamlid een idee om herfstkleuren te doen.

Dus wat denk je dat mijn kaartje is geworden. 

Mijn kaartje.

Een beetje in de herfst kleuren paars (rich razzelberry)
groen (old olive) en oranje (pumpkin pie) is dit kaartje gemaakt.
Ook zijn het weer diverse laagjes wat het weer een apart kaartje maakt.




 Het is een shakker kaartje geworden.Doordat er kraaltjes in het midden zitten die als je de kaart beweegt heen en weer gaan.

Het dsp petal promenade is hier gebruikt.
De tekst komt uit de stempelset varied vases daar zat een heel goed passende tekst bij.
Nou dit was weer mijn kaartje.

Nou de volgende in mijn bloghop lijstje is Jacqueline dus kijken jullie daar ook weer eventjes.

Maar als je verdwaalt raakt kun je hier alle bijdragen van mijn teamies bekijken die hebben ook weer iets leuks gemaakt:
Anke(Daar ben je nu)


Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl


Wat ik gebruikt heb:
Rich razzelberry cardstock.
Dsp petal promenade.
Window sheets.
Foam adhesive strips.
Stempelset varied vases.
De kraaltjes heeft stampin up niet in deze kleuren. 
Dus ik heb van die kraaltjes die in de de zakjes die bij schoenen of ander verpakkingen zitten die het vocht opnemen.
 Gekleurd met de stampin up inkt om de goeie kleuren te krijgen.


Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En Groetjes van  Anke.















5 opmerkingen:

  1. Leuke shakerkaart Anke, die wil ik ook nog eens maken.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel werk gemaakt van je kaart Anke! Leuk idee om deze romantische bloemen zo een herfstige look te geven. En shakerkaarten... Ik ben er dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een apart kaartje Anke....met al die laagjes en dan het shaker gedeelte...ik hou ervan! Vind het een romantisch kaartje geworden met het prachtige bloemen DSP.
    Liefs Ariana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Anke. En mooie kleuren. Ik heb dat DSP ook al gebruikt. Leuk dat je er kraaltjes in hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card Anke. Love how you've used the papers but also added interest to the centre. Zoe x

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...