maandag 9 juli 2018

Blog Garden Impressions.


Alle mooie designers series paper. Afkorting:DSP.
Video is van alle mooie dsp die meedoen in de aktie 4 halen 3 betalen van stampin up die de hele maand juli in de aktie zijn.



Blogpost.


Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen met het designer series paper van stampin up.





Dit is 1 van de designer series paper die meedoet met de aktie.Heb je dit gezien en wil je het graag hebben neem dan contact met mij op via mail.

Mijn emailadres is anketool@quicknet.nl 

dan regel ik het voor je.


Designer series paper:Garden Impressions is wat ik heb gebruikt.

Mijn kaartje.


Hallo ik heb dit kaartje gemaakt met als basis de cardstock melon mambo.
Ik heb het kaartje een beetje apart gemaakt door de voorkant wat in te korten zoals je ziet.Is weer eens wat anders.
Ik heb geprobeert een beetje 3d er in te krijgen.
Dat heb ik gedaan door laagjes te maken dat vind ik erg leuk om te doen.
De laagjes is een combinatie van cardstock flirty flamingo,cardstock melon mambo en het mooie designer series paper(dsp)Garden Impressions.
Ook heb ik die dsp gebruikt op het middenblad dat is dat kleine randje.De rondjes met de tekst heb ik met de punches van stampin up gedaan.
En de tekst heb ik met melon mambo inkt gestempeld en de stempel komt uit de nederlandse stempelset In de bloemetjes zetten.
En die mooie bloemetjes die erop staan zijn gestempeld met flirty flamingo inkt en ook met de stempelset in de bloemetjes zetten.
en als afwerking heb ik de mooie share what you love artisan pearls gebruikt.

nou dit was mijn kaartje.

Vergeet niet ook nog even te kijken bij mijn andere teamgenootjes zie hieronder.
Anke (Daar ben je nu)
Annette.
Ariana.
Yolande.

Nou tot ziens weer.

Groetjes van Anke.

5 opmerkingen:

  1. hoi anke,wat een schattig kaartje .
    lekker frisse kleuren.
    knuff yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een frisse kaart heb je gemaakt. Dat korte voorkantje is inderdaad leuk, zo heb je meteen ook meer ruimte om te decoreren met het mooie papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met dit DSP...en wat grappig om te zien dat we 2 totaal verschillende projecten hebben gemaakt, maar ook verschillend papier hebben gebruikt uit dit DSP pakket.

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...