vrijdag 13 juli 2018

Blog Best Route.



Designer series paper blogpost.


DSP aktie 4 halen 3 betalen.

Stampin up heeft de maand juli een hele mooie aanbieding van deze designer series paper namelijk je besteld er 4 maar je hoeft er maar 3 te betalen.
Dus je krijgt er 1 gratis.
Dat is toch een hele mooie actie.
Wil je dit mooie papier ook hebben neem dan contact met mij op 

via email
anketool@quicknet.nl

Dan regel ik het voor je.



Blogpost.


Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen met het designer series paper van stampin up.


Dit is de mooie Best route dsp die ik gebruikt heb.


Mijn kaartje.




Hallo allemaal ik zal eventjes vertelen hoe ik mijn kaartje heb gemaakt.
Ik ben begonnen met als basis te gebruiken het cardstock pumpkin pie.
Dat heb ik gedaan omdat de kleur ook in het designer serie paper zit .
Dat vond ik een mooie combinatie.
Op de dsp heb ik laagjes aangebracht van een strookje vellum cardstock.
En daarop zit een strookjes daffodil delight cardstock waarvan ik aan beide kanten kleine knipjes gemaakt heb.
Zodat het lijkt als of het gerafeld is.
Dan dus weer een stukje best route dsp en een stukje witte baker's twine.
En daarop een strookje whisper white met een stempeltekst uit love what you do in de inkt pacific point.
En op het strookjes zit ook weer een stukje dsp van best route.
En als afwerking heb ik de mooie artisan pearls van share what you love gebruikt.
nou dit was weer mijn kaartje.

Vergeet je niet ook even te kijken bij mijn teamgenootjes die hieronder staan.
Anke(daar ben je nu)
Yolande
Ariana
Annette.

Nou tot ziens weer.
Groetjes van Anke.




3 opmerkingen:

  1. leuk Anke..ik vind het papier moeilijk maar jij hebt dat opgelost..papier is niet moeilijk..ik denk te moeilijk!!
    Knuff yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Anke, erg mooi al die laagjes. Je hebt het creatief aangepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor Anke!! Vind dat je het DSP op een hele leuke manier hebt verwerkt. Je denkt al gauw aan vakantie kiekjes met een Scrap Lay-out, maar niet voor toepassing op een kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...