maandag 30 juli 2018

Blog Nature's poem.

Designer series paper blogpost.


DSP aktie 4 halen 3 betalen.


Let op dit zijn echt de laatste dagen dat je het nog kunt bestellen dus doe het nu.


Stampin up heeft de maand juli een hele mooie aanbieding van deze designer series paper namelijk je besteld er 4 maar je hoeft er maar 3 te betalen.
Dus je krijgt er 1 gratis.



Dat is toch een hele mooie actie.



Wil je dit mooie papier ook hebben neem dan contact met mij op via email



anketool@quicknet.nl


Dan regel ik het voor je.

Blogpost.

Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen met het designer series paper van stampin up.


DSP Nature's poem is wat ik gebruikt heb.
Mijn kaarten box.















Ja je leest het goed dit is een kaartenbox.
Ja ik dacht ik heb zoveel kaarten gemaakt ik kan wel een box voor ze gaan maken.
Vooral ook omdat dit het laatste projectje is van deze actie.
Ik heb de kleuren mint macaron en grapefruit grove gebruikt omdat die ook in het DSP zitten. 

De binnenkant is een open doosje waar je al je kaarten in kan doen.
En dit zijn alle kaarten en de box die ik voor deze actie gemaakt heb.
Ik vond het erg leuk om te doen en ga vast nog meer kaarten op mijn blog zetten.

Wat heb ik gebruikt:
Mint macaron cardstock.
Grapefruit Grove cardstock.
Whisper white cardstock.
Velum cardstock.
DSP Nature's poem.
Starburst punches.
Ronde 2 punches.
Mint macaron inkt.
 Grapefruit Grove inkt.
Daisy Delight stempels.
Daisy punches.
Bakers Twine.

Wil je dit ook maken neem dan gerust contact met mij op.

Vergeten jullie niet om ook nog even bij mijn andere teamies te kijken.
Anke(daar ben je nu)
Yolande.
Annette.


Nou tot ziens maar weer.

Groetjes van Anke.






2 opmerkingen:

  1. SUPER ank en leuk dat doosje om je kaartjes in te doen.
    Knuff yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo je hele collectie bij elkaar te houden! Leuk dat je deze hele maand meedeed Anke, je hebt het echt heel goed opgepakt allemaal! Gewoon lekker blijven maken EN plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...