vrijdag 27 juli 2018

Blog wood textures.

Designer series paper blogpost.

Ja dit is er weer een.
Al bijna de laatste van deze serie.
Dit is een leuk bedankt kaartje.


DSP actie 4 halen 3 betalen.
Let op nog maar een paar dagen en dan is deze actie al weer voorbij dus pak je kans en neem contact met mij op.

Stampin up heeft de maand juli een hele mooie aanbieding van deze designer series paper namelijk je besteld er 4 maar je hoeft er maar 3 te betalen.

Dus je krijgt er 1 gratis.

Dat is toch een hele mooie actie.

Wil je dit mooie papier ook hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl

Dan regel ik het voor je.


Blogpost.


Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen met het designer series paper van stampin up.




Dit is het wood textures DSP dat ik gebruikt heb.
Mijn kaartje.
Eigenlijk heel erg makkelijk om te maken maar toont erg apart door de details die er in zitten. BV het kijkgaatje en ook de mooie Daisy die erop zit. 
 De Daisy die hierop zit heb ik gestempeld op whisper white cardstock met zwarte inkt.En in het midden met Daffodil delight inkt.
En dit kun je weer heel makkelijk uit ponsen uit de pons van stampin up.


En de tekst is op een zelf geknipte banner gestempeld.
Het kijkgaatje is eigenlijk gewoon een sier rondje uit het dsp en de cardstock gehaald. 
En die uit het dsp is weer gebruikt aan de binnenkant. 
En daarop heb ik ook weer een Daisy gestempeld met zwarte inkt.

Wat heb ik gebruikt:
Zwarte cardstock.
Whisper White cardstock.
DSP Wood  textures.
Starburst punches.
Zwarte inkt.
Daffodil Delight inkt.
Daisy Delight stempels.
Daisy punches.





Vergeten jullie niet om ook nog even bij mijn andere teamies te kijken.
Anke(daar ben je nu)
Annette.
Yolande.



Nou tot ziens maar weer.

Groetjes van Anke.

3 opmerkingen:

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...