dinsdag 25 september 2018

De nieuwe Herfst Winter Catalogus is Online!


08.01.18_HEADER_HOLIDAY_CATALOG_GO_UK
Ja het is al weer zover de herfst winter catalogus staat online!


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Er staat weer een heleboel leuks in voor de herfst maar ook winter en ook voor halloween en kerst .

ECHT SUPER LEUK.


Vanaf nu kun je de >> Online Catalogus<< hier bekijken.
Wil je liever een papieren exemplaar neem dan contact met mij op via email 
                                                       anketool@quicknet.nl
Dan stuur ik de catalogus op tegen verzendkosten vergoeding.
                                        Of je kan hem op komen halen.
Zie je wat in de online catalogus wat je graag wil hebben geef dat dan door via                                             mijn email dan bestel ik het voor je.
Of lijkt het je leuk om een workshop bij mij te komen doen neem dan ook                                                                          contact met mij op.
Zeer binnenkort ga ik een agenda maken met wanneer en wat ik ga doen in workshops.
                                                



                                                  Nou dit was het weer.
                                                              Tot ziens.
                                                 En groetjes van Anke.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...