zondag 2 september 2018

Een bloemig trouwkaartje-Bloghop Team Inky Bizz-Trouwen.

Op deze zondag leek het ons leuk om een bloghop te doen met ons team Inky Bizz omdat afgelopen week een teamgenootje getrouwd is.

Misschien ben je hier terecht gekomen via mijn teamie Annette of begin je hier.

En omdat  wij als team meeleven hebben we allemaal iets gemaakt. 
Daarom heb ik dit kaartje gemaakt met de set colour your season die vorige maand te koop was.


Mijn kaartje.
Bij dit kaartje zijn 2  framelits dies gebruikt.
1 om een randje te creĆ«ren en de andere om een kijkgaatje te maken. 
Hier zijn ook weer de mooie bloemen gebruikt en ook de bel zit erbij.
De bloemen zijn ingekleurd en daarna met de aqua painter erover heengegaan.
En om een extra accent te geven ging ik met de stampin write rond de blaadjes van de bloemen.
En de tekst die in het kijkgaatje staat komen van alles wat stempelset van stampin up.
Nou dit was weer mijn kaartje.

De volgende in mijn bloghop lijstje is Yolande dus kijken jullie daar even.

Kijken jullie ook weer even bij mijn teamies die hebben ook weer iets leuks gemaakt:
Anke (Daar ben je nu)
En hop maar even verder naar mijn teamies

Verdere uitleg over deze set vind je hier.
helaas is deze set niet meer verkrijgbaar.
Maar stampin up heeft  ook hele leuke andere producten wil je zien welke dat zijn  kom dan een workshop bij mij doen.
Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl

Wat ik gebruikt heb:
very vanilla cardstock.
Shimmery white cardstock.
Flirty flamingo cardstock.
van alles wat stempelset.
Blended seasons stempelset.
Stitched season framelits dies.
Bigshot.
Flirty flamingo stampin write.
Watercolor pencils.
aqua painter.
Artisan pearls.
Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En Groetjes van  Anke.




3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anke! Leuk om zo'n doorkijkje te gebruiken. Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om een speciaal effect in een kaartje te verwerken, zoals hier het doorkijkje. En de set is inderdaad heel erg geschikt voor deze gelegenheid!! Leuk dat je weer meedeed met de bloghop Anke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje en zoals andere ook al benoemde...dat kijkgaatje.. super leuk. Zo jammer dat de set niet meer verkrijgbaar is, want het is zo'n veelzijdige set

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...