zondag 27 januari 2019

Dag 14 nr 7 Fancy fold kaart challenge team inky bizz jdsc.

Hallo allemaal,


Begin Januari is er bij ons team een challenge bezig. Waar ik dus nu pas aan mee doe omdat ik nu pas tijd had.
Dus voor mij is het dag 14 van de inky bizz JDSC 
Om zoveel mogelijk creaties te laten zien. 
En dat is om mijn inspiratie over te brengen.
Dit is nr 7 fancy fold kaart. 
Een kleine uitleg over mijn kaartje is.
Eigenlijk kwam ik erachter dat dit een hele makelijke kaart is om te maken maar dat het er erg ingewikkeld uitziet.
Dat was ook de reactie van degene die hem gekregen heeft.
Het is een A4 cardstock dit keer een roze dat past bij 16 jarige vond ik.
Die vouw je Door de helft en verdeel je in 4e de 1e helft knip je in en dat is dan de pop up.In het midden van je kaart orden je de tekst en de plaatjes.
Is dit nu al ingewikkeld voor je maar wil je wel weten en of deze kaart een keer maken geef het dan Door dan regel ik dat je het een keer kan komen maken.
Nou dit was mijn korte uitleg over mijn kaartje.



Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl


Wat ik gebruikt heb:
Melon mambo cardstock. 
Petal pink cardstock. 
Garden impressionisme dsp.
Vlinderdans stempelset.
Happy Birthday Gorgeous stempelset. 
Make a different stempelset (de cijfers)
Petal pink inkt.
Meloen mambo inkt.
Flirty flamingo inkt. 






Nou dit was het weer.
Tot ziens.

En groetjes van Anke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...