vrijdag 18 januari 2019

Dag 5 nr 12 Doorkijkje challenge team inky bizz JDSC.

Mijn kaartje.
Hallo allemaal,



Begin Januari is er bij ons team een challenge bezig. Waar ik dus nu pas aan mee doe omdat ik nu pas tijd had.
Dus voor mij is het dag 5 van de inky bizz JDSC 
Om zoveel mogelijk creaties te laten zien. 
En dat is om mijn inspiratie over te brengen. 
Ik heb gekozen voor nr 12 Doorkijkje. 


Een kleine uitleg over mijn kaartje is
Dit doorkijkje is erg makkelijk  te maken met de 2'' punch van stampin up.
En op het papier erachter heb ik een leuke vlinder gestempeld.
Ook heb ik weer een leuk dsp papier gebruikt op de voorkant.
En het koortje aan de zijkant met een strikje maakt het net weer af.
Nou dit was mijn korte uitleg over mijn kaartje.




Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl


Wat ik gebruikt heb:
Crumb cake cardstock.
Whisper whith cardstack.
Soft suede cardstock.
Soft suede inkt.
Crumb cake inkt.
Tropical escape dsp.
Linen thread.
De nederlandse stempelset vlinderdans.




Nou dit was het weer.
Tot ziens.

En groetjes van Anke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...