zaterdag 5 januari 2019

Mannenkaart.Mini-blog-hop Team Inky Bizz Monique's keus.

1 keer in de maand doen we met ons team Inky Bizz een bloghop.
En dan mag 1 teamlid bedenken wat het thema wordt.
Dit keer was het Monique en zij koos mannenkaarten.


Misschien ben je hier terecht gekomen via mijn teamie Jacqueline of begin je hier.

Mijn Kaartje.
 Door inspiratie van pinterest is dit idee gekomen.
Het is een mannenkaart zonder speciale stempels ervoor te gebruiken.
En door blauw en bruin te combineren is het een echte mannenkaart,
En door die kleine banners maakt het weer wat apart.
Nou dit was weer mijn kaartje.



Nou de volgende in mijn bloghop lijstje is Annette dus kijken jullie daar ook weer eventjes.

Maar als je verdwaalt raakt kun je hier alle bijdragen van mijn teamies bekijken die hebben ook weer iets leuks gemaakt:
                              Anke(daar ben je nu)
Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl

Wat ik gebruikt heb:
crumb cake cardstock(basis)
Soft suede cardstock.
Whisper white cardstock.
Trainquil texture dsp.
Night of navy inkt.
Soft suede inkt.
Crumb cake inkt.
Incredible like you stempelset.(deze komt uit de nieuwe spring/summer catalogus)




Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En Groetjes van  Anke.





4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, leuke om deze stempelset een keer 'gebruikt'te zien, ik heb 'm nog helemaal nieuw liggen. Beetje inspiratie nodig geloof ik. Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurcombinatie Anke! En leuk idee om een "bloemenset" te gebruiken... daar zitten genoeg onderdelen in om ook voor mannen te gebruiken. Gewoon goed naar onze stempelsets kijken... daar zit zo veel leuks in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan en creatief om inderdaad niet perse een mannen set te kiezen. Supermooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke met deze stempelset, je brengt me op een idee, top

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...