donderdag 3 januari 2019

De nieuwe Spring/summer catalogus 2019 staat online.


Ja het is al weer zover de nieuwe spring/summer catalogus staat online!
Er staan weer super leuke stempels in.


Vanaf nu kun je de<< spring/summer catalogus 2019 >>hier bekijken.

Wil je liever een papieren exemplaar neem dan contact met mij op via email 
                                                       anketool@quicknet.nl
Dan stuur ik de catalogus op tegen verzendkosten vergoeding.
                                        Of je kan hem op komen halen.

Zie je wat in de online catalogus wat je graag wil hebben geef dat dan door via                                             mijn email dan bestel ik het voor je.

Of lijkt het je leuk om een workshop bij mij te komen doen neem dan ook                                                                          contact met mij op.

Zeer binnenkort ga ik een agenda maken met wanneer en wat ik ga doen in workshops.

                 Hier zijn wat stempels die ik al heb.                      


           Mijn k aartje.




  De stempelset incredible like you.
De stempelset Incredible like you kost 21.00 euro.
Vind je hem leuk en wil je hem hebben neem dan contact met mij op.



De stempelset Butterfly Gala of in het Nederlands Vlinderdans.

De stempelset Butterfly Gala of  de Nederlandse Vlinderdans kost los 25.00 euro.Ze hebben ook een een vlinder punch die kost los 22.00 euro die is er handig om je gestempelde vlinders uit te punchen.
Ook hebben ze een bundel en dan kosten ze samen 42.25 euro.
Vind je hem mooi en wil je hem hebben neem dan contact met mij op.                  



                          Mijn kaartje.                                              Mijn kaartje.

                          De stempelset Wonderful Romance.

 Dit zijn de nieuwe cling stamp dit zijn rubbere stamps die heel goed op de clearblocks blijven zitten. 


De stempel los kost 28.00 euro en de framelits kosten los 41.00 euro maar samen heb je wel 10% voordeel en dan kosten ze samen 62.00 euro.                        
Vind je hem mooi en wil je hem graag hebben neem dan contact met mij op.                                                              
                                      

    De stempelset Amazing life.
                                                                 Mijn kaartje.
De stempelset Amazing life kost los 25.00 euro.Ze hebben ook een bundel met rechthoekige framlits en dan kosten ze samen 60.25 euro.De rechthoekige framelits kosten 42.00 euro.
Vind je deze leuk en wil je hem hebben neem dan contact met mij op.


                                                Nou dit was het weer.
                                                              Tot ziens.
                                                 En groetjes van Anke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...