vrijdag 20 juli 2018

Blog Animal Expedition.



Designer series paper blogpost.

Hallo dit is alweer het 4de kaartje dat ik gemaakt heb.Het blijft erg leuk om te doen.En met dit mooie papier kan je erg veel verschillende dingen maken.


DSP aktie 4 halen 3 betalen.




Stampin up heeft de maand juli een hele mooie aanbieding van deze designer series paper namelijk je besteld er 4 maar je hoeft er maar 3 te betalen.
Dus je krijgt er 1 gratis.
Dat is toch een hele mooie actie.
Wil je dit mooie papier ook hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl

Dan regel ik het voor je.




Blogpost.

Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen met het designer series paper van stampin up.
Dus kijk ook even bij 1 van mijn teamgenootjes die hieronder staan.
Anke(Daar ben je nu)

Annette.
Yolande.
Ariana.

Dit is de Dsp Animal Expedition die ik gebruikt heb.



Mijn kaartje.




Hallo ik zal even vertellen hoe ik mijn kaartje gemaakt heb.
Allereerst is de cardstock die ik gebruikt heb bermuda bay dat is een groene kleur.Dat is dus op deze foto niet zo goed te zien.Hier lijkt het wel blauw.
Ik heb een beetje kijk gaatjes gemaakt door met een ronde punch gaatjes te maken in de cardstock.
Daarachter op het binnenblad heb ik het mooie dsp animale expedition geplakt zodat je die kan zien door het kijkgaatje.
Ik heb uit zwarte cardstock rondje gepuncht met de starburst punch en daarvan het middelste gedeelte eruit geknipt zodat je alleen een buitenrandje overhoud.En dat heb ik over de rondje geplakt zodat het wat meer diepte krijgt.
En 1 starburst rondje heb ik heel gelaten en die zit achter een rondje whisper white.
En op dat whisper white heb ik met een stampin write pen met de 1ste kleur shaded spruce welkom geschreven en ben daarna eroverheen gegaan met de 2e kleur stampin write pen mint macaron maar dan met de wat meer stift achtige pen.
De sterretjes die erop staan zijn met bermuda bay en mint macaron inkt gestempeld en komen uit de stempelset Daisy Delight.
De giraf en de neushoorn die erop staan die heb ik uit de dsp geknipt en erop geplakt met dimensionals.
Nou dit was weer mijn kaartje.
Dit lijkt mij een erg leuk kaartje om te gebruiken als een geboorte kaartje.
Vergeten jullie niet om ook nog even bij mijn andere teamies te kijken.
Anke(daar ben je nu)


Annette.


Yolande.





Nou tot ziens maar weer.


Groetjes van Anke.







1 opmerking:

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...