maandag 16 juli 2018

blog petal promenade.





Designer series paper blogpost.

Hallo daar ben ik weer eens nu met mijn derde kaartje.





DSP aktie 4 halen 3 betalen.
Stampin up heeft de maand juli een hele mooie aanbieding van deze designer series paper namelijk je besteld er 4 maar je hoeft er maar 3 te betalen.
Dus je krijgt er 1 gratis.
Dat is toch een hele mooie actie.
Wil je dit mooie papier ook hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl

Dan regel ik het voor je.


Blogpost.


Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen met het designer series paper van stampin up.


DSP Petal promenade is wat ik gebruikt heb.Dit is 1 van de dsp die meedoen in de aktie.Ik vind deze erg mooi en ga hem ook vaak gebruiken.



Mijn kaartje.


hallo ik heb dit kaartje gemaakt en de basis is cardstock old olive daarop heb ik vakjes gemaakt met cardstock flirty flamingo en daarop het mooie designer series paper Petal Promenade.


Daarbovenop zit met dimensionals een uitgeponste starburst vorm uit de cardstock flirty flamingo en daarop een rondje uitgeponst uit de wisper white.

Daarop heb ik de tekst gestempeld met de nederlandse stempelset in de bloemetjes zetten en inkt old olive.

de bloemetjes die erop zitten heb ik gestempeld met inkt old olive en flirty flamingo.



Het lijkt een heel moeilijk kaartje maar als je de techniek doorheb dan valt het best wel mee.

En het resultaat mag er wezen toch.



Nou dit was mijn kaartje.

Vergeet je niet ook even te kijken bij mijn teamgenootjes die hieronder staan.

Anke(daar ben je nu)

Yolande heb ik nog niet persoonlijk ontmoet.Maar heeft mij al meerdere keren geholpen.Daar ben ik ook erg blij mee.Yolande nog bedankt voor al je hulp met mijn blog.En in de toekomst zal ik haar vast ontmoeten.Dus kijk gerust even wat zij weer gemaakt heeft.

Annette is mijn dorp genootje. En is degene die mij enthousiast heeft gemaakt, om met de stampin up producten aan de gang te gaan.Daar ben ik haar nog steeds dankbaar voor.Dankjewel Annette.En kijk ook even bij haar zij heeft iets met kerst gemaakt.Ja raar hé in de zomer.




Nou tot ziens weer.

Groetjes van Anke.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anke! Op deze manier komt het mooie papier echt goed tot z'n recht! Ook de kleurcombinatie is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje Ank.Toppie en bedankt voor de lieve woorden maar zoals je al hebt gemerkt gaat dat binnen het team zo he..elkaar helpen,inspireren en uitdagen!!!
    Dikke knuffel en tot gauw
    Yolande

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...