maandag 23 juli 2018

Blog tranquil textures.




Designer series paper blogpost.


DSP aktie 4 halen 3 betalen.


Stampin up heeft de maand juli een hele mooie aanbieding van deze designer series paper namelijk je besteld er 4 maar je hoeft er maar 3 te betalen.



Dus je krijgt er 1 gratis.



Dat is toch een hele mooie actie.



Wil je dit mooie papier ook hebben neem dan contact met mij op via email



anketool@quicknet.nl


Dan regel ik het voor je.


Blogpost.

Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen met het designer series paper van stampin up.

Dus kijk ook even bij 1 van mijn teamgenootjes die hieronder staan.

Anke(Daar ben je nu)

Tranquil textures dsp is wat ik gebruikt heb.

Mijn kaartje.


Dit dsp vind ik erg mooi en kan je op allerlei manieren gebruiken.
Ik heb hier maar een klein beetje gebruikt en het maakt je kaart meteen al af. 

Ik  heb hier de Nederlandse stempelset van in de bloemetjes zetten gebruikt.
De bloemen eerst gestempeld met mint macaron inkt.
En daarna heb ik ze ingekleurd met de stampin write met 2 kleuren dan krijg je dit mooie diepte effect. 



De kleuren die ik gebruikt heb zijn Rich Razzleberry als cardstock en ook zit er een velvet ribbon op in Rich Razzleberry.

Wat heb ik gebruikt:
Rich Razzleberry cardstock.
Whisper White cardstock.
DSP trainquil textures.
Velvet ribbon Rich Razzleberry.
Rich Razzleberry inkt.
Mint Macaron inkt.
Nederlandse Stempelset In de bloemetjes zetten.

Stampin Write:
Blaadjes Mint Macaron en Shaded Spruce.
Rozen Merry Merlot en Blackberry Bliss.
                     

Vergeten jullie niet om ook nog even bij mijn andere teamies te kijken.
Anke(daar ben je nu)
Yolande.
Annette.

Nou tot ziens maar weer.

Groetjes van Anke.




2 opmerkingen:

  1. Heel verrassend om deze mooie bloemenstempel te gebruiken bij dit DSP! Ook het lint geeft een heel andere draai aan het papier. Daaraan kun je zien dat je echt niet aan het thema vastzit. Leuk gedaan ANke!

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...