woensdag 8 augustus 2018

COLOUR YOUR SEASON AKTIE.

Hallo in augustus heeft stampin up alleen in deze maand een  exclusieve productbundel.
Dat is een COLOUR YOUR SEASON BUNDEL.


Deze stempels zijn  erg mooi groot.
En de teksten die erbij zijn die kun je erg vaak gebruiken.
De stempels zijn verkrijgbaar in Woodmount(64 euro)en Clearmount (47 euro)

Ze hebben ook een Bundle actie dan krijg je ze allebei en dan met 10% korting.
Dus dan krijg je de stempels en de framelite samen in 1 set.
De wood-mount kost dan 93 euro.
En de Clear -mount kost dan 78 euro.


Dit zijn de mooie stitched seasons framelits dies met de aparte frames die je goed kan gebruiken voor kijkvensters.
En ook het leuke strikje kan je vaak gebruiken.
De prijs van deze framelits set zijn 40 euro.


Dit zijn de mooie watercolor pencils van stampin up met de kleuren 
Cherry Cobbler,
Flirty Flamingo
,Cajun Craze,
Crushed Curry,
Granny Apple Green,
Garden Green,
Coastal Cabana,
Balmy Blue,
Night of Navy,
Gorgeous Grape.
Deze pencils kosten € 15,25.
Vind je 1 van deze producten mooi.
En wil je 1 van deze producten hebben neem dan contact met mij op via 
Email:

anketool@quicknet.nl

Dan bestel ik het voor je.

Dit zijn een paar voorbeelden van stampin up.Mooi zijn ze he!!

Ik ga deze maand ook aan de gang met deze set.En ook een aantal van mijn teamies doen dat.
En op mijn vorige blog heb ik al iets laten zien wat ik gemaakt heb ermee.
En dit is die van stampin up die ik als voorbeeld gebruikt heb.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...