zondag 12 augustus 2018

Colour Your Seasons.(congrats)


Blogpost.

Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen.

Stampin up heeft namelijk in augustus weer een hele leuke exclusieve set die je voor heel veel dingen kan gebruiken.
Het zijn stempels samen met framelite dies.
En ook hebben ze moeie watercolor kleurpotloden die je erbij kan gebruiken.
Verdere uitleg over deze set vind je hier.


Wil je zelf ook aan de gang met deze set neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl
Alleen in de maand augustus is deze set te koop.Maar komt het nu niet uit en wil je volgende maand wel iets bestellen.
Dat kan ook.
En weet je niet wat je wil bestellen dan is er ook een catalogus die je kan bestellen.
Voorbeeld staat op deze pagina.
Dan regel ik het voor je.
Denk je lijkt mij leuk maar weet niet hoe ik het moet doen.
Kom dan een keer een workshop volgen bij mij dan leg ik uit hoe ik het doe.
Neem dan ook contact met mij op via de email die hierboven staat.


Mijn Kaartje.
In mijn cardstock heb ik in plaats van een embossing folder  streepjes gemaakt met mijn stampin trimmer.Dus lijntjes scoren.
De tekst in old olive gestempeld.En achter de tekst zitten leuke vormpjes die ik uitgestanst heb met de framelites en de bigshot.
En ook heb ik een strikje gemaakt van witte bakers twine.
Op het cardstock shimmery white kan je hele mooie achtergronden maken dat heb ik hier ook gedaan.
En toen dat droog was heb ik erop gestempeld.
En daarna de stempels ingekleurd en om de lijntjes van het stempelen weg te krijgen, ben ik er met de aqua painter overheen gegaan.
Nou dit was weer mijn kaartje.

Kijken jullie ook even bij mijn andere teamies die hebben ook weer iets leuks gemaakt.
Anke (daar ben je nu.)
Wat ik gebruikt heb:
Bermuda bay cardstock.
Shimmery white cardstock.
Crumb cake cardsstock.
Bermuda bay inkt.
Crumb cake inkt.
Old olive inkt.
Garden green pensil.
Aqua painter.
Blended season stempels.
Stitched seasons framelits dies.
Witte bakers twine.
Stampin trimmer.
Bigshot.

Nou dit was het weer.
tot ziens.
En groetjes van Anke.

4 opmerkingen:

  1. Leuk hou van de eenvoud super gedaan Ank.
    Knuff Yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Anke. Mooi die lijntjes op de achtergrond en prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Anke....leuk dat je de koren stempel zo hebt gebruikt. Doet me denken aan de grote korenvelden in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey tof Anke, dat je je eigen grenzen zo verlegt, en allerlei techniekjes toegepast hebt op je kaart.. De lijntjes in de basiskaart, de geschilderde achtergrond en het inkleuren van je stempelafdrukken. Je hebt een mooi en stijlvol kaartje gemaakt. De details maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...