zondag 5 augustus 2018

Colour your seasons.





Blogpost.

Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen.

Stampin up heeft namelijk in augustus weer een hele leuke exclusieve set die je voor heel veel dingen kan gebruiken.
Het zijn stempels samen met framelite dies.
En ook hebben ze moeie watercolor kleurpotloden die je erbij kan gebruiken.
Verdere uitleg over deze set komt in een nieuwe blog van mij.
Wil je zelf ook aan de gang met deze set neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl
Dan regel ik het voor je.
Denk je lijkt mij leuk maar weet niet hoe ik het moet doen.
Kom dan een keer een workshop volgen bij mij dan leg ik uit hoe ik het doe.
Neem dan ook contact met mij op via de email die hierboven staat.

Mijn kaartje.
Ik heb met de bigshot en een framelite dies de vorm uit de cardstock gehaald.



Achter dat framelite  heb ik whisper white cardstock gebruikt.
En op dat cardstock heb ik gestempeld met blended season stempel.
In de stempel zitten erg mooie bloemen die je voor veel gelegenheden kan gebruiken.
Ook heb ik die bloemen ingekleurd met de watercolor kleurpotloden.


De tekst komt ook uit deze set en die heb ik met flirty flamingo gestempeld op velum.
Ik wou eerst alleen het velum gebruiken zodat je nog genoeg van de bloemen kon zien.
Maar toen kwam ik erachter dat de tekst niet goed zichtbaar was.
Dus dat heb ik opgelost door er whisper white cardstock achter te doen.
En als decoratie heb ik faceted gems clear gebruikt.

Kijken jullie ook even bij mijn andere teamies die hebben ook weer iets leuks gemaakt.

Anke (daar ben je nu)


Wat ik gebruikt heb:
Flirty flamingo cardstock.
Whisper white cardstock.
Velum cardstock.
Blended season stempels.
Stitched seasons framelits dies.
Bigshot.
WAtercolor pencils assortment 2.
Flirty flamingo inkt.
Faceted gems clear.
Multi glue.
dimensionals.
Mini glue dots.


Nou dit was het weer.
tot ziens.
En groetjes van Anke.









3 opmerkingen:

  1. Super Ank ik vind het echt gaaf..leuk dat je zo enthausiast meedoet.
    Knuff Yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi doorkijkje Anke, en ook ik vind het te gek dat je er zo vol enthousiasme helemaal voor gaat! Het effect van je vellum met het strookje vind ik trouwens heel leuk zo. Soms kom je door "toeva;"op van die leuke vindingen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje hoor Ank. Dat doorkijkje gemaakt met 1 van de thinlits uit de bundel vind ik ook super. Het is zo'n veelzijdige set. En zo ontzettend leuk om jullie resultaten te zien en dan ook nog eens dezelfde bloemenstempel te hebben gebruikt, maar een totaal andere uitwerking ervan. Zo gaaf!! Gr. Ariana

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...