zondag 26 augustus 2018

Een leuk trouwdag kaartje met Colour Your Seasons.

Dit is alweer de laatste blog die we deze maand samen doen.
Met een aantal teamgenootjes van team  Inky Bizz hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen.


Stampin up heeft namelijk in augustus weer een hele leuke exclusieve set die je voor heel veel dingen kan gebruiken.
Het zijn stempels samen met framelite dies.
En ook hebben ze moeie watercolor kleurpotloden die je erbij kan gebruiken.
Verdere uitleg over deze set vind je hier.

Wil je zelf ook aan de gang met deze set neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl

Mijn kaartje.
De basis voor dit kaartje is flirty flamingo cardstock .En ook het mooie shimmery whith cardstock.
Op de flirty flamingo cardstock zijn er blaadjes gestempeld met granny apple green inkt.
Ik heb ook weer de framlits dies gebruikt.
Op de grote framevorm zijn er blaadjes gestempeld en die zijn weer ingekleurd met Granny apple green pensil en dat uitgeblend met de aqua painter.
En bij de framelits zitten ook de mooie bloem met blaadjes die ook ingekleurd zijn. En die bloemetjes zijn met dimensionals bevestigd.En daarop zitten de artisan pearls .

Op het wat kleinere frame is de tekst gestempeld met gray granite inkt.
En de rand gesponst met flirty flamingo inkt en de spons dauber.
Ook die leuke bel komt uit de framelite dies .
Die zijn gekleurd met cherry cobbler en flirty flamingo watercolor pensils.
Dit is weer mijn kaartje.

Kijken jullie ook even bij mijn andere teamies die hebben ook weer iets leuks gemaakt.
Anke (daar ben je nu.)

Alleen in de maand augustus is deze set te koop.Maar komt het nu niet uit en wil je volgende maand wel iets bestellen.
Dat kan ook.
En weet je niet wat je wil bestellen dan is er ook een catalogus die je kan bestellen.
Voorbeeld staat op deze pagina.
Dan regel ik het voor je.
Denk je lijkt mij leuk maar weet niet hoe ik het moet doen.
Kom dan een keer een workshop volgen bij mij dan leg ik uit hoe ik het doe.
Neem dan ook contact met mij op via email anketool@quicknet.nl.

Wat ik gebruikt heb:
Flirty flamingo cardstock.
Shimmery white cardstock.
Granny apple green inkt.
Flirty flamingo inkt.
Sponge dauber.
Blended season stempels.
Stitched season framelits dies.
Bigshot.
Watercolor pensil:
cherry cobbler
Flirty flamingo.
Dimensionals.
Artisan pearls.

Nou dit was het weer.
tot ziens.
En groetjes van Anke.


2 opmerkingen:

  1. Anke ik vind jou kaartje geweldig..en raar maar waar onze projectjes lijken op elkaar zonder dat we wisten wat ieder ging maken ihhihiih zelfs de kleuren.
    Geweldig..twinminds
    Knuff Yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anke! Mooie kleuren gebruikt. Ja inderdaad Anke en Yolande grappig jullie hebben allebei de thinlits gebruikt maar allebei op een andere manier. Super handig al die inspiratie van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...