woensdag 29 augustus 2018

Alweer een leuk kerstkaartje met Colour Your Seasons.

Met een aantal teamgenootjes van team Inky Bizz hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen.
Dit is ook weer een extra blogje van mij.

Stampin up heeft namelijk in augustus weer een hele leuke exclusieve set die je voor heel veel dingen kan gebruiken.
Het zijn stempels samen met framelite dies.
En ook hebben ze moeie watercolor kleurpotloden die je erbij kan gebruiken.
Verdere uitleg over deze set vind je hier.

Let wel op als je nog iets wil dit zijn echt de laatste dagen dat het nog kan.



Wil je zelf ook aan de gang met deze set neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl

Mijn kaartje.
Mijn basis is old olive cardstock en daarop zit under the mistletoe dsp.
Hierop zit de very vanilla cardstock en daarop zijn de kerstblaadjes gestempeld.
En die zijn ingekleurd.
Ik vind het zelf wat minder mooi gekleurd.
Het had mooier uitgekomen op de shimmery white cardstock.

Achter de tekst zit een strookje old olive cardstock met een strookje dsp.
En ook een wat breder strookje real red.
En de tekst is gestempeld met old olive inkt.

Alleen in de maand augustus is deze set te koop.Maar komt het nu niet uit en wil je volgende maand wel iets bestellen.
Dat kan ook.
En weet je niet wat je wil bestellen dan is er ook een catalogus die je kan bestellen.
Voorbeeld staat op deze pagina.
Dan regel ik het voor je.
Denk je lijkt mij leuk maar weet niet hoe ik het moet doen.
Kom dan een keer een workshop volgen bij mij dan leg ik uit hoe ik het doe.
Neem dan ook contact met mij op via email anketool@quicknet.nl. 

Wat ik gebruikt heb:
Old olive cardstock.
Under the mistletoe dsp.
Verry vanilla cardstock.
Blended season stempels.
Stitched seasons framelits dies.
Watercolor pencils:
Cherry cobbler.
Garden green.
Old olive inkt.
Crumb cake inkt.



Nou dit was het weer.
tot ziens.
En groetjes van Anke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...