woensdag 26 september 2018

Challenge kinderkaartje.

Voor een challenge op facebook moesten we
 een envelop kaartje maken voor 
een jongen of meisje in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar.
We mochten geen rose of blauw gebruiken.
Toen heb ik dit kaartje bedacht.

Mijn kaartje.
De envelop is gemaakt van mint macaron cardstock
 en daarop zit crumb cake cardstock.
En de schattige poesjes zijn uit de stempelset Pretty Kitty.
Ze zijn zo leuk dat je ze straks wel vaker voorbij ziet komen.

De rondjes zijn weer uitgeponsd zo handig zijn die. 

En heb de stempels ook weer ingekleurd met de stampin write.

Wat ik gebruikt heb:
Mint macaron cardstock.
Crumb cake cardstock.
Verry vanilla cardstock.
Pretty Kitty stempelset.
Crumb cake inkt.
2''cirkel pons.
Starburst pons.
Stampin write:
Mango Melody.
Poppy Parade.
Mint Macaron.
Petal Pink.

Lijkt het je leuk om dit kaartje te maken in een workshop neem dan contact met mij op via email:anketool@quicknet.nl
Of wil je een andere workshop doen is ook goed neem dan ook contact met mij op.
Binnenkort zal ik een agenda gaan maken met wanneer ik workshops ga geven zodat je je daar voor kan aanmelden.
Hou dus mij blogs in de gaten.


Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.








1 opmerking:

  1. Echt een schatje Anke, leuk dat je zo enthousiast meedoet met de challenges op de Kijkkast Friends pagina!

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...