zaterdag 29 september 2018

Sneeuwpop kaartje.


Gemaakt met het specialty dsp santa's workshop 
wat in de autumn/winter catalogus staat.
Zie ~~HIER~~ uitleg over de catalogus.

Ik heb mijzelf uitgedaagd om projecten te gaan maken met kerst dsp en met de stempels die ik heb.
Dus zonder kerst stempels en met alleen de fijne feestdagen stempel.
Het is een uitdaging maar leuk om te doen.


Mijn kaartje.
Het is eigenlijk een heel simpel kaartje maar door het wat anders te vouwen wordt het een erg apart kaartje.
Het sneeuwpoppen dsp is erg leuk omdat je het sneeuw ook echt kan voelen.
Misschien zie je het hier wat duidelijker. 

Wat ik gebruikt heb:
Zwart cardstock.
Santa's workshop specialty dsp.
Real red cardstock.
Whisper white cardstock.
Van alles wat stempelset.



Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl


Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.










2 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie Anke, en goed idee om je papier te gebruiken. Zo heb je lekker straks voldoende voorraad, en het papier is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie Anke, en goed idee om je papier te gebruiken. Zo heb je lekker straks voldoende voorraad, en het papier is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...