zondag 21 oktober 2018

Country Lane.

Dit is het Country Lane dsp die in de Autumn/Winter catalogus staat.
Zie ~~HIER~~ uitleg over de catalogus.

Mijn Kaartje.
In dit kaartje is de kleurencombinatie zo mooi ben er helemaal weg van.
Hou van de paarstinten.
Het strikje en het kippengaas van papier is ook erg leuk om erbij te gebruiken.
En om er meer kleur in te krijgen hebben ze ook de mooie gele tint erbij gedaan.
Die nu ook erg in is bij de meeste kleding.
Nou dit was weer mijn kaartje.
Wat ik gebruikt heb:
Country Lane dsp.
Chicken wire elements.
Braided linen trim.
Galvanized metallic paper.
Galvanized clips.
Dafodil delight cardstock.
Rich Razzleberry cardstock.


Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl



Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...