zaterdag 13 oktober 2018

Frosted Floral bedankkaartje.

Dit is het Frosted Floral specialty dsp die in de Autumn/Winter catalogus staat.
Zie ~~HIER~~ uitleg over de catalogus.

Mijn bedank kaartje voor Annette.
Ik had een leuk idee om Annette die ons de teamies van inky Bizz allemaal aanstuurt te bedanken voor wat ze allemaal doet.
Dat hebben we gedaan op de dag dat we als team bij elkaar kwamen.

En nu mijn uitleg over mijn kaartje.
Als basis zijn de foil-edged cards gebruikt dat vond ik mooi combineren bij dit dsp.
Ook is er gebruik gemaakt van velvet ribbon in de kleur tranquil tide.
Achter het rondje zit een mooi iridescent boxwood wreaths embellishments.
Ook zitten er frosted epoxy droplets op.



Toevallig ving ik op dat ze dit boek graag wou hebben zodoende krijgt ze dit boek van ons.
Dit is het boek dat ze van al haar teamies heeft gehad.
Afbeeldingsresultaat voor koekjesbijbel




Wat ik gebruikt heb:
Frosted floral specialty dsp.
Foil-edged cards & envelopes.
Frosted & clear epoxy droplets.
Tranquil tide velvet ribbon.
Iridescent boxwood wreaths embellishments.
Make a difference stempelset.




Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl







Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...