maandag 3 december 2018

Verrassing voor mijn schoonzus.

Samen met mijn schoon broers en zussen hadden we bedacht om mijn schoonzus die altijd een dag voor mij jarig is.
En die het nu op 1 december vierde samen met de gezelligheid van het sinterklaas vieren bij mijn schoonvader.
Om die een leuk boodschappenpakket te geven.
Dat is dit ongeveer geworden niet alles zit erin op deze foto maar heb je een beetje een indruk ervan.


En daar hoort  natuurlijk een kaartje bij.
En dat is dit kaartje geworden.(zie foto)
 Het kaartje is in een z vorm gemaakt en de stempels komen uit de nieuwe spring zomer catalogus.
Ze hebben ze in het Engels maar ook  in het Nederland en de Nederlandse heb ik gebruikt.
Je kan het samen met een vlinder pons bestellen dan pons je het uit scheelt weer knippen.
Wil je deze stempelset hebben moet je nog heel even wachten de catalogus gaat pas vanaf 3 januari 2019 in.
Maar jullie hebben alvast een sneek peak van wat erin staat.
Maar kan je toch niet wachten ik
 mag ook pre orderen vanaf 5 december dus wil je deze stempel nu al geef het dan aan mij door voor 5 december. 

Lijkt het je leuk om met deze stempels aan de gang te gaan of wil je een workshop bij mij doen of



Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email :  anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl







Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...