zondag 4 november 2018

Kerst cadeau kaartje.

Gemaakt met het  dsp All is bright 
wat in de autumn/winter catalogus staat.


Zie ~~HIER~~ uitleg over de catalogus.

Ik heb mijzelf uitgedaagd om projecten te gaan maken met kerst dsp en met de stempels die ik heb.
Dus zonder kerst stempels en met alleen de fijne feestdagen stempel.
Het is een uitdaging maar leuk om te doen.

Mijn kaartje.
Het idee van een pakjes cadeau kaart heb ik gezien op pinterest n heb hem naar mijn eigen idee gemaakt.



Het poesje wat erop staat is ook 1 van mijn favorieten het lijkt namelijk net of het een liedje zingt.
Bij de tekst fijne feestdagen zit ook een leuk detail dat is een kerstboom paperclipje.

Het leuke hieraan vind ik dat het weer een aparte vorm heeft.
Hou ik van.



Wat ik gebruikt heb:
Real red cardstock.
All is bright dsp.
Van alles wat stempelset.
Pretty Kitty stempelset.
In de bloemetjes zetten stempelset.(voor de achtergrond stipjes.)
Real red mixed satin ribbon.
All is bright paper clips.
Zwarte cardstock.
Stukje galvanized metallic paper.
Poppy parade stampin write.
Zwarte inkt.
Old olive inkt.
Real red Inkt. 




Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl







Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...