donderdag 24 januari 2019

Dag 11 nr 23 Tekst in het middelpunt challenge team inky bizz jdsc.

Hallo allemaal,



Begin Januari is er bij ons team een challenge bezig. Waar ik dus nu pas aan mee doe omdat ik nu pas tijd had.
Dus voor mij is het dag 11 van de inky bizz JDSC 
Om zoveel mogelijk creaties te laten zien. 
En dat is om mijn inspiratie over te brengen. 
Ik heb gekozen voor nr 23 Tekst in het middelpunt.
Dit keer zijn er 2 stempelset samen gebruikt.

Een kleine uitleg over mijn kaartje is
Mijn basis is tranquil  tide een mooie groene kleur.
en van daaruit gaande heb ik alles in het groen gehouden.
De tekst zit niet precies in het midden maar maakt het daarom een veel leukere kaart.
Dit idee is niet helemaal van mij ik heb hem ook bij pinterest gezien.
Nou dit was mijn korte uitleg over mijn kaartje.



Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl


Wat ik gebruikt heb:
Whisper whith cardstock.
Trainquil tide cardstock.
Trainquil tide inkt.
Vlinderdans stempelset(de engelse buterfly gala)
Amazing life stempelset.
Tropical escape dsp.
Butterfly duet punch.



Nou dit was het weer.
Tot ziens.

En groetjes van Anke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...