vrijdag 25 januari 2019

Dag 12 nr 8 Thema:taart challenge team inky bizz jdsc.

Hallo allemaal,



Begin Januari is er bij ons team een challenge bezig. Waar ik dus nu pas aan mee doe omdat ik nu pas tijd had.
Dus voor mij is het dag 12 van de inky bizz JDSC 
Om zoveel mogelijk creaties te laten zien. 
En dat is om mijn inspiratie over te brengen. 
Ik heb gekozen voor nr8 Thema:taart. 
En wel niet 1 taart maar wel 4 stuks leuk hé.

Een kleine uitleg over mijn kaartje is
Mijn basis is soft suede.
Deze stempelset heeft zoveel leuke dingen je kan bv leuke kadertjes maken dat heb ik nu ook gedaan.
En de teksten die erbij zitten zijn lekker groot en ook nog erg leuk.
Dit keer heb ik niet 1 maar wel 4 taarten erop gezet even iets apart.
Nou dit was mijn korte uitleg over mijn kaartje.



Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email

anketool@quicknet.nl


Wat ik gebruikt heb:
Soft suede cardstock.
Whisper whith cardstock.
Merry merlot inkt.
Crumb cake inkt.
Soft suede inkt[randen]
Inkleuren stampin write:
Vlam-Mango melody.
Kaars-Merry merlot.
Taart-Mint macaron en soft sea foam.




Nou dit was het weer.
Tot ziens.

En groetjes van Anke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...