woensdag 15 augustus 2018

Colour Your Seasons.(Labels)

Blogpost.

Met een aantal teamgenootjes hebben we afgesproken deze maand een heleboel inspiratie te delen.
Dit is alleen nu even een extra blogje van mij.
Mijn inspiratie voor deze labeltjes kwam door Annette.
Die heeft bij haar stempelzomer ook 2 kleine kaartjes gemaakt.
Toen dacht ik kan dit ook met de Colour Your Seasons producten.
En zoals je ziet dat kan dus. 

Stampin up heeft namelijk in augustus weer een hele leuke exclusieve set die je voor heel veel dingen kan gebruiken.
Het zijn stempels samen met framelite dies.
En ook hebben ze mooie watercolor kleurpotloden die je erbij kan gebruiken.
Verdere uitleg over deze set vind je hier.


Wil je zelf ook aan de gang met deze set neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl
Alleen in de maand augustus is deze set te koop.Maar komt het nu niet uit en wil je volgende maand wel iets bestellen.
Dat kan ook.
En weet je niet wat je wil bestellen dan is er ook een catalogus die je kan bestellen.
Voorbeeld staat op deze pagina.
Dan regel ik het voor je.
Denk je lijkt mij leuk maar weet niet hoe ik het moet doen.
Kom dan een keer een workshop volgen bij mij dan leg ik uit hoe ik het doe.
Neem dan ook contact met mij op via de email die hierboven staat.


Mijn Labeltjes.
Ik heb 2 verschillende labeltjes gemaakt.
De basis is een dubbel gevouwen cardstock en daarop heb ik een framelite neergelegd.
Maar de framelite moet wel zo neergelegd worden dat de bovenkant vast blijft zitten.
Dat doe je door de framelite wat over de cardstock uit te laten steken.
Dit is een kerstlabeltje de bel is apart gekleurd en uitgestansd.
Voor de rest is alles weer gekleurd met de watercolour pencils van stampin up.
Dit labeltje heb ik in mijn lieveling kleuren gemaakt.
Niet alle bloemen paste op het kaartje. 
Hier zie je hoe de bel met dimenisionals op het kaartje is bevestigd.
En ook heb ik  die zwarte takjes uitgestansd.
Ik heb deze bloemen gestempeld met basic black.
En heb ze ingekleurd met Gorgeous grape watercolour pencil.
De blaadjes zijn aan de randen eerst met garden green gedaan.
En daarna met Granny apple green watercolour pencils.
En natuurlijk ben ik ook weer met de aqua painter erover heen gegaan.
Nou dit waren mijn labeltjes.
Je kan ze aan een cadeau of een bosje bloemen doen.
Doe er dan wel een gaatje in de bovenkant zodat je het kan bevestigen.

Wat ik gebruikt heb:

voor het kerstlabeltje:
Real red cardstock.
Shimmery white cardstock.
Zwarte restje cardstock.
Archival inkt.
Watercolour pencils:
Garden green.
Cerry cobbler.
Blended season stamps.
Stitched seasons framelits dies.

Voor het bloemen labeltje.
Highland heather cardstock.
Shimmery white cardstock.
Gorgeous grape inkt.
Watercolour pencils:
Gorgeous grape.
Garden green.
Granny apple green.
Blended season stamps.
Stitched seasons framelits dies.
En natuurlijk bij allebei de labeltjes heb ik de bigshot gebruikt.


Nou dit was het weer.
tot ziens.

En groetjes van Anke.



1 opmerking:

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...