woensdag 10 oktober 2018

Glimmerige Joyous Noel.

Dit is het Joyous Noel specialty dsp.
Deze staan in de Autumn/Winter Catalogue.
Zie ~~HIER~~ uitleg over de catalogus.

En dit is het mooie Joyous Noel Glimmer paper.


Ik heb mijzelf uitgedaagd om projecten te gaan maken met kerst dsp en met de stempels die ik heb.
Dus zonder kerst stempels en met alleen de fijne feestdagen stempel.
Het is een uitdaging maar leuk om te doen.

Mijn kaartje.
Bij dit kaartje is er een combinatie gemaakt van het dsp samen met het glimmer paper.
Ze hebben ook heel mooie Merry Merlot & Copper reversible ribbon die is hier ook gebruikt.
Ook heb ik een snowflakes wire element gebruikt.
Het was best moeilijk om die erop te doen.
Later bedacht ik mij misschien had ik het beter met een lintje kunnen doen.
Maar zo is het ook gelukt.

Hier is weer mijn geliefde Pretty Kitty stempelset die gebruikt is.

Wat ik gebruikt heb:
Joyous Noel specialty dsp.
Joyous Noel glimmer paper.
Merry Merlot&copper reversible ribbon.
Snowflakes & stars wire elements.
Pretty Kitty stempelset.
En ook het kleine sneeuwvlokje komt uit deze
catalogus het zijn santa's workshop enamel shapes.
Crumb cake cardstock.
Poppy Parade stampin write.




Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl






Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...