zaterdag 6 oktober 2018

Schattige kindertraktatie.Mini-blog-hop-Team Inky Bizz Annette's keus.






1 keer in de maand doen we met ons team Inky Bizz een bloghop.
En dan mag 1 teamlid bedenken wat het thema wordt.
En deze keer heeft  Annette kindertractaties gekozen.

Misschien ben je hier terecht gekomen via mijn teamie Jacqueline of begin je hier.




Mijn schattige Kindertraktatie.

Dit is een bladwijzer waar wat lekkers tussen zit.
Erg makkelijk om te maken en ook leuk om ze in je schoolboeken te gebruiken. 

Hier zie je wat voor lekkers ertussen zit.
Dit schattige pretty kitty stempel is leuk om in te kleuren maar het hoeft niet perse als je weinig tijd heb.
Nou dit was mijn kindertractatie.



Nou de volgende in mijn bloghop lijstje is Yolande dus kijken jullie daar ook weer eventjes.

Maar als je verdwaalt raakt kun je hier alle bijdragen van mijn teamies bekijken die hebben ook weer iets leuks gemaakt:
Anke (Daar ben je nu)

Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl


Wat ik gebruikt heb:
Bermuda bay cardstock.
Verry vanilla cardstock.
2''cirkel pons.
1/2" cirkel pons.
Starburst pons.
Pretty Kitty stempelset.
Happy Birthday Gorgeous stempelset.
Magneten.
Mini kitkat.





Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En Groetjes van  Anke.




3 opmerkingen:

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...