woensdag 31 oktober 2018

Halloween box.

Gemaakt met het  dsp Toil & Trouble 
wat in de autumn/winter catalogus staat.

Zie ~~HIER~~ uitleg over de catalogus.



Mijn Box.
In de catalogus staat een hele leuke baker's box die je leuk kan decoreren.
Bij deze vond ik het leuk om het voor Halloween te maken.
In de box zitten nep spinnen.
Ook de zijkanten zijn bekleed met het dsp.
Nou dit was mijn box.
Wat  ik gebruikt heb:
Black foil sheets.
Toil&trouble dsp.
Black glittered organdy ribbon.
Spider trinkets.
Baker's boxes.
Whisper white cardstock.
Nep spinnen.

Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl



Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...