woensdag 3 oktober 2018

Kerst shaker kaartje.

Gemaakt met het specialty dsp santa's workshop 
wat in de autumn/winter catalogus staat.
Zie ~~HIER~~ uitleg over de catalogus.

Ik heb mijzelf uitgedaagd om projecten te gaan maken met kerst dsp en met de stempels die ik heb.
Dus zonder kerst stempels en met alleen de fijne feestdagen stempel.
Het is een uitdaging maar leuk om te doen.

Mijn kaartje.
Stampin up heeft in de autumn/winter catalogus ook foil-edged cards & envelopes die zijn erg handig als basis zie foto.
Nog niet zo lang geleden zagen jullie ook al van mij een shaker kaart.
En het kon natuurlijk niet uitblijven dat er voor de kerst ook 1 gemaakt wordt.
En dat is dus deze geworden. 

Het dsp is zo erg mooi omdat er een aai factor aan zit.
Het rood met witte strepen voelt als fluweel.

Wat ik gebruikt heb:
Foil-edged cards & envelopes.
Foam adhesive sprips.
Window sheeds.
Santa's workshop specialty dsp.
Van alles wat spempelset.
Klein stukje Galvanized metallic paper.
En voor de kraaltjes zijn weer de balletjes die in de zakjes zitten die bij nieuwe schoenen zitten die voor het vocht opnemen zijn. 






Wil je zelf ook aan de gang met de producten van stampin up neem dan contact met mij op via email anketool@quicknet.nl


Wil je weten wat stampin up allemaal heeft kijk dan maar even in deze 
Vind je dit lastig kijken en wil je hem op papier hebben neem dan contact met mij op via email
anketool@quicknet.nl




Nou dit was het weer.
Tot ziens.
En groetjes van Anke.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mixed media canvas hart.

Even iets heel anders dan kaarten.  Hier maak ik een mixed media canvas hart. Op de linker foto zie je mijn basis.En op de rechter ...